Regulamin/Kontrakt
- W gabinecie przyjmowani są dorośli, pary oraz dzieci, które zgadzają się na spotkanie z psychoterapeutą i akceptują Regulamin.
- Po wstępnym etapie diagnostycznym Psychoterapeuta wraz z Pacjentem, określają cel terapii, uwzględniając zgłaszane dolegliwości i realne możliwości metody.
- Psychoterapeuta gwarantuje zasadę poufności pozostawiając wyłącznie dla siebie wszystkie informacje, które zdobył w procesie psychoterapii.
- Kwestie dotyczące procesu psychoterapeutycznego omawiane są wyłącznie w gabinecie podczas sesji.
- Pacjent zobowiązany jest do zachowywania zasady szczerości.
- Sesje oraz konsultacje trwają 45- 50 min. i podlegają opłacie zgodnie z cennikiem. Pacjent płaci za psychoterapię w dniu konsultacji/sesji. Sesja par trwa 60 minut.
- Jeśli pacjent spóźni się na sesje lub konsultację, czas spotkania nie jest przedłużany.
- Pacjent może odwołać sesję najpóźniej 24 godziny przed umówionym wcześniej terminem, wtedy odwołana sesja nie podlega opłacie. Natomiast jeśli zrobi to później lub nie pojawi się na wizycie, koszty sesji, która się nie odbyła, reguluje na następnym spotkaniu.
- Osoby niepełnoletnie przyjmowane są po konsultacji terapeuty z rodzicami i uczestniczą w sesjach po otrzymaniu pisemnej zgody rodziców /prawnych opiekunów.
- W momencie pojawienia się myśli samobójczych obowiązkiem pacjenta jest ocena własnej zdolności do kontrolowania i uniesienia tego uczucia. Jeśli pacjent ma myśli samobójcze i czuje, że jest zdolny kontrolować swoje zachowanie, wówczas omawia tą sytuację na następnej sesji, gdy pacjent czuje, że nie jest w stanie kontrolować swojego impulsu, wówczas dzwoni na pogotowie. W przypadku osób niepełnoletnich pacjent zgłasza to swoim rodzicom lub innej zaufanej osobie dorosłej, w przypadku braku takiej możliwości dzwoni na pogotowie.